torsdag 3. mai 2012

Spennende tider.

Jeg kan vel ikke skryte på meg å være en aktiv blogger akkurat!
Nå er det imidlertid litt som skjer fremover.
Bentley og Fia venter kull uken etter 17.mai, og jeg ser frem til å være jordmor sammen med Harald og Unni Edvardsen. Kullet blir det 5. kullet til Kennel Galiano, og vi er spent på resultatet. Jeg håper det blir en pen tispe som skal bo her sammen med Ella på 10, og Sarah på 5år.
Det er etter våre begreper en spennende og lovende kombinasjon etter to hunder som på mange måter utfyller hverandre. Jeg er spesielt glad, da Bentley sikkert er stemplet som steril for lenge siden, etter to tidligere forsøk uten valper...
Det skal bli spennende å følge de fremover, men, først skal de komme til verden da!

Vi har roet ned litt mht deltagelse på utstillinger iår. Bentley har vunnet så mye over to år, og jeg velger å prioritere dommerutdannelsen mer fremover.

Så blir det forhåpentligvis travelt med valp fra slutten av juli!
Våren er også en travel tid her i huset mht arbeid i hagen, og ellers alt vedlikehold som kreves.

Oppdaterer fremover forhåpentligvis med valpenytt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar